Support

Waar kan ik een eHerkenningsmiddel aanvragen?

Support > Aanvragen

Connectis biedt meerdere betrouwbaarheidsniveaus aan. Welke u nodig heeft hangt af van de dienst waarvan u gebruik wilt maken.

U dient in alle gevallen altijd eerst een eHerkenningsmiddel aan te vragen met betrouwbaarheidsniveau 1. U kunt bij Connectis eenvoudig een eHerkenningsmiddel met betrouwbaarheidsniveau 1 aanvragen met het aanvraagformulier.

Wanneer uw eHerkenningsmiddel met betrouwbaarheidsniveau 1 geactiveerd is, kunt u vervolgens uw eHerkenningsmiddel upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau (EH2/EH2+).


Meer over Aanvragen

Storing
    Er is op dit moment geen storing gemeld.

Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag over eHerkenning of andere diensten van Connectis? Bekijk dan het overzicht van alle veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar support@connectis.nl. Wanneer u in de e-mail uw Kamer van Koophandelnummer vermeld, kunnen we u sneller helpen.

eHerkenning aanvragen
Wilt u eHerkenning aanvragen? U kunt zich in drie eenvoudige stappen registreren voor een online identiteit binnen het netwerk voor eHerkenning. Ga naar ons href="/nl/eherkenningsmiddel/aanvragen/">online aanvraagformulier om dit snel te regelen.

Inloggen Machtigingenbeheer
Met machtigingenbeheer kunt u namens uw organisatie bevoegdheden instellen voor andere werknemers die tot uw organisatie behoren. Bent u al machtigingen-beheerder? Dan kunt u hier direct inloggen.

Meer informatie

Wilt u weten hoe u uw online dienstverlening veiliger en gebruiksvriendelijker kunt inrichten? Neem contact op met onze Service Desk via support@connectis.nl.

Connectis denkt graag met u mee over de mogelijkheden.