Support

Waar kan ik een eHerkenningsmiddel aanvragen?

Support > Aanvragen

Connectis biedt meerdere betrouwbaarheidsniveaus aan. Welke u nodig heeft hangt af van de dienst waarvan u gebruik wilt maken.

U dient in alle gevallen altijd eerst een eHerkenningsmiddel aan te vragen met betrouwbaarheidsniveau 1. U kunt bij Connectis eenvoudig een eHerkenningsmiddel met betrouwbaarheidsniveau 1 aanvragen met het aanvraagformulier.

Wanneer uw eHerkenningsmiddel met betrouwbaarheidsniveau 1 geactiveerd is, kunt u vervolgens uw eHerkenningsmiddel upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau (EH2/EH2+).


Meer over Aanvragen

Storing
    Er is op dit moment geen storing gemeld.

Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag over eHerkenning of andere diensten van Connectis? Bekijk dan het overzicht van alle veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar support@connectis.nl. Wanneer u in de e-mail uw Kamer van Koophandelnummer vermeld, kunnen we u sneller helpen.

eHerkenning aanvragen
Wilt u eHerkenning aanvragen? U kunt zich in drie eenvoudige stappen registreren voor een online identiteit binnen het netwerk voor eHerkenning. Ga naar ons online aanvraagformulier om dit snel te regelen.

Inloggen Machtigingenbeheer
Met machtigingenbeheer kunt u namens uw organisatie bevoegdheden instellen voor andere werknemers die tot uw organisatie behoren. Bent u al machtigingen-beheerder? Dan kunt u hier direct inloggen.

Meer informatie

Wilt u weten hoe u uw online dienstverlening veiliger en gebruiksvriendelijker kunt inrichten? Neem contact op met onze Service Desk via support@connectis.nl.

Connectis denkt graag met u mee over de mogelijkheden.